Bellning o'tmishdoshlari - Shimmel & Co., 1829 yilda Leypsigda o'z kompaniyasini tashkil etgan va eng qadimgi va taniqli atir ishlab chiqaruvchilardan biri hisoblanadi. Shimmelning efir moyini qazib olish texnologiyasi butun sanoat davomida standart bo'lib qoldi. Ikkinchi Jahon Urushidan keyin kompaniya musodara qilinganidan va milliylashtirilgandan keyin ham kompaniyaning innovatsion salohiyati susaymadi. O'sha paytda ishlab chiqilgan nou-xau 1993 yilda sobiq zavod bo'lishiga yordam berdi. Shimmel xushbo'y hid va xushbo'y moddalar ishlab chiqaradigan markazga aylandi. 1912 yilda Chikagoda Uilyam M. Bell tomonidan tashkil etilgan kompaniya ushbu salohiyatni tan oldi, uskunalar sotib oldi va o'zining sho'ba korxonasini ochdi. Faol strategik investitsiyalar tufayli Bell Flavors & Fragrances GmbH 25 yil ichida dunyoga taniqli xushbo'y hid ishlab chiqaruvchisiga aylandi.

Bugungi kunda Leypsigdagi asosiy zavod 200 ming kvadrat metrni tashkil etadi. Evropadagi aromatik moddalarning eng yirik va zamonaviy ishlab chiqarishlaridan birini anglatadi. 2017 yilda qurilgan logistika markazi Germaniyada Bellning sarmoyasi bo'lib, bu optimallashtirishga imkon beradi logistika va tovar aylanmasi. Bundan tashqari, sifat kafolati tizimi strategik jihatdan ishlab chiqilgan bo'lib, kelajakda uning eng yuqori standartlarga javob berishiga imkon beradi. Texnologiyalar, innovatsiyalar, tadqiqotlar va ishlanmalarga e'tibor bizni sohada muhim rol o'ynaydi
Dunyo bo'ylab ofislarning global tarmog'i bizni bozorga yo'naltirilgan ishlab chiqarish kontseptsiyasini ishlab chiqishda yordam beradi. Germaniya, AQSh, Kanada, Meksika, Xitoy, Braziliya va Singapurda joylashgan strategik xalqaro kompaniyalar guruhining bir qismi sifatida biz mahalliy bozorlarning ehtiyojlarini mukammal tushunamiz. Bundan tashqari, biz global tendentsiyalarni dastlabki bosqichda tan olamiz va ularni mijozlarimiz manfaati uchun bozor sharoitlariga mos ravishda amalga oshiramiz. Dunyo bo'ylab 1500 nafar xodim bizning nou-xaulardan foydalanish va bozor uchun to'g'ri echimlarni yaratishimizga imkon beradi
Falsafa



Biz bozorga yo'naltirilgan mahsulotlarni xizmat ko'rsatish va mijozlarning hissiy munosabatlariga yo'naltirish orqali yaratamiz